Skhooläään

sitter i "matsalen" med elina vi sitter med datorerna och checkar fb och musik vi chillar galeet .. vi har fuckat skolan helt och hållet.. men jag har faktiskt en anledning min grupp är horungar bokstavligen .. ja va orta en fucking dag och de vill inte ens säga vad vi ska göra tillsammans .. fittoor !! men men så blir de ibland med s....

vi ska tagag och äta kvart i 12 ska bli gott har inte ätit sen igår kl.12 fan så länge utan mat häåärligt :D
men men igår va ja ute och chilla i bredäng de va fan länge sen ... men de va kul idag blir de säkert bästa dagen som alltid för ja ska träffish my maaan :) jamaan så vi röllar :)

senare blir de åka och hämta min syster som tror hon har rest till usa :) hon e bara i romme :P
bloggar senare nu ska ja fortsätta med mitt tråkiga skolliv.... :/
imon blir de chill dag oxååå :D söndag blir kyrkan och grannarna :) wiihoooo :P
menmeen nu när det är ljusare ute såå känner jag att mitt liv är BÄST :)

seeeeeyaaaaaaaa senare bitches puss :*
// V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0