Dance - Yes, Love- Next

Hahaha kollade precis arkivet och nu i maj är det ett år sen jag började blogga.
Bloggen kommer inte försvinna, jag kommer nog ha kvar den som ett minne!
Under året har myccket ändrats, jag har ändrats.
Det gäller nog alla, man ändras alltid. Det kan vara utseendet, personligheten, klädstilen, sminket, ad som helst.
Jag har ändrats med allt tycker jag.
Personligheten kommer jag alltid ha kvar, för det är den jag är.
Det enda är att jag har bliit starkare som person och det är jag glad för.
Som jag har sagt tidigare, människor komer och går.
Du kommer alltid stöta på en person men du kommer också att bli av med personen.
Kanske man bråkar, man kanske glider isär, men döden kan även skilja en åt.
Alla ser livet, kärleken, relationer osv på sitt sätt.
Mitt är ganska enkelt. Det gäller bara att lära sig och inse att människor kommer och gå.
Det kommer alltid finnas en som lämnar dig och en som stöttar dig.
Du kommer göra det samma mot någon annan, kanske inte medvetet, men det vet bara den motsatta personen.
Kom ihåg att man alltid lär sig av sina misstag, men du ska aldrig ångra något som en gång fått dig att le.
Många har fått mig och le, visst man glider isär med vissa men jag kommer alltid minnas dem fina stunderna.
Varför lägga ner energi och tänka på något dåligt, för det mår varken man själv eller någon annan bra av.
Tänk positivt och var glad med allt som händer i ditt liv, för du lärd dig.
Det blev ett ganska långt inlägg men jag kände för att dela med mig lite grann.
Har ni frågor så är det bara att kommentera :)
Smile to the life you have, be grateful.
//SS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0