Bad update, sorry...

Förlåt för den urusla uppdateringen men jag har fullt upp med plugget. Jag har fått för lite sömn den här veckan så jag är trött dygnet runt, idag hade jag prov i engelska, det gick sådär :)
Imorgon har jag prov i historia, som jag har pluggat väldigt mycket till men ändå inte förstår något. På fredag har jag juridikprov, och den ska man plugga till sista minuten, alltså imorgon. Trevligt..

I helgen blir det att plugga till kalkyl provet som är på måndag och sen är jag klar med allt för de här två veckorna och ser fram emot lovet där jag måste plugga otroligt mycket till mina omprov som jag har nästa termin.

Det är bara att kämpa på nu in i det sista.

PS. hde även redovisning och inlämningar den här veckan, men jag har överlevt hittills :)

Har ingne ny bild att bjuda på men uppdateringen blir bättre så småningom det lovar jag.
Pusssiiiiisar mina älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0