BÄSTA DAGEN ! <3

Shooo aalllaaa underbara läsare ! idag va det en underbar dag !!jag va och shoppa med de bästa i stan ! vi hade så jävla kul skratt, skoj , bråk & tjaffs allt händer när vi 3 umgås ! vi shoppa sönder oss !

Först möte jag Fadi & Sandra i centrum kl.10.00 ( ja vet skjut mig -.- ) men men det var VÄRT det !! sedan rullade vi mot stan :D och då skulle Fadi köpa han shoppa mest men vi råka köpa en WOMEN peak koffta till honom ! sedan hittade jag fullt med saker. och Sandra hitta inget och hon börja gnällish ! sedan kom HERON venecia och rädda henne jag hitta en fin tröja till henne , efter det så hitta hon fullt med kläder som hon köpte ! sen upptäckte Faad att det va WOMEN ....ni vill inte veta vad han gjorde med oss !! sen gick jag in lämna tillbaks den och vi drog till peak lagret och han hitta en sjukt snygg peak där som var 3 gånger finare !! sedan skulle vi äta ( eller de ) oouuf vad som INTE hände där inne !! de sitter och leker med vitlök !! OM INTE BÅDA STANK !!! sen hade vi bara kul och gick runt och mådde bäst!! hoppas ni har haft en jävligt bra dag precis som oss och njutit under mellandags rean !! TACK FÖR DEN BÄSTA DAGEN IDAG ÄLSKAR ER FADI & SANDRA ! <3<3<3<3


                                    // VENECIA:D <3<3<3

ÄLSKAR ER NI ÄR ALLT JAG HAR ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0