Breaking dawn..Wow!

Okej nu har jag kollat klart på filmen och den är as grym! Helvete vad bra den är, jag gillar filmen otroligt mycket men det är väl inte så konstigt heller med tanke på att jag är ett fan av twilight, saga grejsimojsen! haha nej men jag diggar filmerna.
Tårarna rinner fortfarande, jag är inte nöjd med hur filmen slutade men ändå så är jag det! Nu sitter man och väntar förväntansfullt på del 2, men den får vi se nästa år gott folk!
Förutom att jag diggar breaking dawn så diggar jag även mina brudar!
my sunshines!
Lollooo babeee
Sen så har vi snuttisen Loaaannnaa
Miin hetiiing Veeeenecia!
Sen så har vi min kända tvilling Nickiii
Sist men inte miiinst har vi fina Amina och Heliiin som jag tyvärr inte har bild tillsammans med! :( Det fixar vi noog ;)
osåååå Helin<3
Det är mina babeeeees just nu som jag stöööört hyllar!!! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0