Feels right.

Herregud vad Tempe Run är beroendeframkallande hahahha! suttit och svurit i typ en timma nu.
Back to reality..
Hände idag?
Jo var med mina sunshines Louise, Loanna och Venecia, sist men inte minst Fadi och Sharbel.
Herregud vad de småungarna kan göra livet underbart!
När du  mår som värst och bara vill skrika och gråta kan de göra ett enda litet ljud så får de dig att asgarva. Skönt skönt!
Nooooo sad times här inte! vad som än händer kom ihåg att hålla huvudet uppe med världens finaste och största leende.
Forget about what people has to say to that, they're not something better thatn you, right? ;)))
En liten lista kanske skulle vara intressant? ääh I don't know, men vi slänger in en ändå.
Såå titta hit nyfikna människor!! ;)

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Just nu jeans och en t-shirt, hade jeans och en topp från gina tricot tidigare.
Vad använder du just nu för skor: Olika, varierar..klack, converse, airmax och uggs
Favoritfärg på kläder: Svart, men jag börjar gilla lite juliga färger, rött, brunt och så :)

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Min bror
Du delade en drink med: Loanna eller Louise, men då var det en kaffe latte.
Du gick på bio med: Nicki min älskling, och company.
Du gick på stan med: Louise och Loanna
Skällde på dig: Det måsta varit pappa.

Senaste
Låt du hörde:
Zeljko Samardzic - Ljubavna adresa
Film du såg: Ingen aning men ska sätta på en efter det här inlägget.
Mat du åt: Mamiiiis lasagne
Kram: Sharbel:)
Puss: Venecia
Fest: Går inte på fester.
Känslan: Huvudvärk
Ilska: Ja du, det var väl idag på lektionen
Resa: I somras, Serbien och Kroatien
Glädje:Alltid glad chey va!
Dröm: Herregud när jag tänker efter, jag har inte drömt på sjukt länge.
Boken du läste: En engelsk, the curious case of någonting..
Personen du träffade: Min  bror
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Venecia
Gången du åt en 7-eleven korv: haha aldrig?
Gången du var utomhus: Idag
Gången du sov: I natt (kväll, morse)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår
Saken du köpte:
hmm, ja tänk om jag kom ihåg det.

Om dig

Namn: Sandra Skoric
Ålder: 16
Smeknamn: Sosow, Sasha, sandris, sandora..och allt möjligt som folk kommer på.
Sysselsättning: hahaha ingen aning, fb?
Bra egenskaper: Ingen aning, det får andra säga
Dåliga egenskaper: Vad tycker ni?
Linje/klass: EK1C
Hårfärg: Brunneeettt
Ögonfärg: Brun/gröna
Skostorlek:35-36
KISSEEEEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0