förlåt, ännu en gång..

Min dag har vart chill. Ledet till matsalen var gaaaalet lång men vi kom in. Efter att ha ätit en massor så gick vid ut på skolgården chillade tog lite bilder och så :)
När man var i bredäng mötte man Jasmin som kom så fixade vi oss och fortsatte vidare till någon fest i skärholmen:) För att vara helt ärlig var det chill men jag skulle hellre ha stannat hemma och myst :)

Imorn vet jag inte vad som händer men på söndag ska jag och jasmin till fruängen och sen möta upp venecia :D som giiiirltime :D
 Nästa vecka på fredag ska jag och Peter ut och shoppa! kuuuul :D <3

pusssss :*


Här är snyggingen!! de bara att haffa! ;)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni på g eller kan man haffa?

2011-12-21 @ 10:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0