Frågor startas och lögnare tror att de talar sanning.

Hej igen har så tråkigt att jag bara MÅSTE göra något elakt ! så istället för att ta ut min ilska på de finaste i mitt liv gör jag de i bloggen !

rubriken för idag kommer vara tatatatatat......intro..... HAHAHAHAHAH mobboffer ! idag fick jag höra året största SKÄMT ! jag har lämnat bredäng och bredäng folket bakom min rygg ! frågan är har du LÄMNAT eller blivit LÄMNAD sötis ?! det är såå roligt att se folk man visste skulle hamna här men de lyssnade inte utan gick efter att bli "kända" såna människor har bara ett smecknamn eller låt oss säga namn ! STATUS JÄGARE ! synd att personer nu förtiden bara är ute efter att få STATUS ...det är oftast såna männiksor aldrig lyckas och hamnar på samma ställe där de startade ...SYND verkligen ! jag önskar verkligen ER en ljus och fin framtid ...synd att jag inte kan säga som er för ni bär på inget som är äkta , varken personlighet eller de andra , you knöööw what ;)

som sagt om jag hade ett glas vatten och du bran skulle jag drukit upp vattnet..det kallas väl inte att HATA ?! AHAHAHHAHAHAA :p

               PEACE and LOVE sötisar ta inte åt er ni som känner igen er pööössss // Venecia :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0