Jag tycker faktiskt JÄVLIGT synd om dig !

Shoo alla underbara människor ! klockan börjar bli sent för skit ungar som ska lägga sig exakt efter BOLIBOMPA tar slut :D jag vill börja med att det finns så m¨nga där ute som seriöst inte har något liv ! de står på samma plats och aldrig kommer vidare för att det inte kan släppa de förflutna och acceptera att de blivit lämnade.... jag önskar er verkligen ett bättre liv om nu ni kan få det ! tycker bara så synd att en person som gick runt och påstod att han/ hon älskar dig helt plötsligt börjar kalla dig hora ?! hahaha de finns ett bra citat till just den här situationen ! ( Det börjar med "jag älskar dig " och slutar med " din hora")tycker de är synd att FACEBOOK kan fixa ihop citat som passar in på folk perfekt !

Har nog inte så mycke och skriva till er smutsiga varelser mer att ni behöver söka hjälp så fort som möjligt ni lider av pms fast för värre version !! tycker ni seriöst borde ta och besöka doktor för ni är mer dessperata en än gravid kvinna i 9 månad!  som sagt är man född som SMUTS kmr man att dö som SMUTS ! är så hämskt ledsen att jag ska behöva skriva ner något så äckligt i en sån här blogg, men ville att folk som läser detta ska börja kolla vilka de väljer att umgås med för din bästavän kan bli din fiende imon ;) l put my middle finger in your face and l dont fucking care how you feel ! önskar er en fortsatt trevlig onsdagskväll pöösss alla fina ! :D :* 
                                                                    

 // venecia :D
                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0