Dra åt helvete.

Det du gjorde var så fult, att använda någon och såra en annan person bara för at du själv blivit sårad av någon och för att göra hennes avundsjuk, gjorde bara så att du sänktes i mina ögon.
Du sänktes så mycket att man börjar hata dg.
Du hade mig som en tillfällig ''leksak'' för att hon sårade dig.
Istället för att du släpper det och går vidare så gör du exakt samma sak mot en oskyldig person, mig.
Jag har kommit över dig, förlänge sen.
Jag orkar inte bry mig, varför skulle jag dessutom?
Varför ska jag lägga ner min energi och tid på någon som verkligen inte förtjänar det?
Varför ringde du mig igår?
Jag frågade vem det var som ringde så sa du..
Hur många ex har du egentligen när du inte vet vad jag heter.
Du har inte med det att gör hur många ex jag har och om du nu verkligen är mitt ex kan du säga ditt namn.
Jag är besviken på dig sandra, att du inte ens kommer ihåg mitt namn.
Exakt så dra åt helvete.
Varför skulle jag veta ditt namn, eller något som har med dig att göra när jag inte vill ha med dig att göra?
Fuck that, fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0