04042012

Sandraaaa här..

Slänger in ett litet inlägg snabbt. Sitter på svenska lektionen med finaste Louise<3 vi ska skriva ett reportage, det går inget vidare för min del..
Idag ska vi åka till naturhistoriskariksmuseet -.- men guuuud så kul :( Men men jag har undebara vänner som underhåller mig sålänge tihihi <3

torsdag blir det skola och träffa Emma, Nikola och Stefan, vi ska chilla, kolla film eller nåt :) myyyysigt :*

Fredaaag, smäller det, serbieeen här kommer jag! Då blir det mycket, shopping och mysbehandlingar. det kommer inte bli så mycket uppdatering från mig då, eftersom jag inte har någon internet där så det blir skönt att stänga ut sig från världen en liten stun <3

Kommentarer
Postat av: bajs

jag tycker att ni e fett barnsliga går runt och skriver om er dag och vad ni har gjort blogg är att man ska göra så att människorna ser upp till er! era fittor venecia och fitt sandra! fadi kan suga min fetta kuk hora

2012-04-05 @ 19:53:22
Postat av: venecia

2012-04-05 @ 22:37:09
Postat av: venecia

vill bara börja lite enkelt !! du visar hur "mogen" du är som skriver en kommentar med namnet bajs ! hahaha så sööt din horunge!! lyssna nästa gång ta och skriv ditt fucking hor namn istället .. jag vet vem du är ! vill bara säga att nästa gång du kallar mig eller sandra för fitta så kmr du ångra dig så fint din horunge! sen har fadi inget med det här o göra så nämn inte ens hans namn på din äckliga tunga din tjockis !!! förresten har du ens någon kuk för att man ska kunna suga din horunge... va en fucking man och skriv ditt äckliga hornamn din pungkula !!! och ps om du inte diggar bloggen gå hitta på något du kan göra som underhåller dig mer din äckliga avundsjuka horunge!!

2012-04-05 @ 22:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0