Du går igenom något svårt och undrar vart Gud är, kom ihåg att en lärare alltid är tyst under ett prov.

HAHHAHA, godmiddag :D
sitter på lektionen företagsekonomi och kollar på nån film.. AHAHAH ja lura hela klassen om att ja ska gifta mig i sommar , ja sa att alla de va bjudna och att korten kmr om en månad .. hälften gick på de grovt speciellt en kille i min klass såhär dum ;) men de va kul.. ska fortsätta göra han dum .... :D

slutar runt 12 ska tagga t pappas jobb chilla där med min mamma tills pappa kmr tbx från sitt möta och sedan ska vi til skäris tror jag och kolla kläder;) ja ska ju gifta mig snart :D

sen ska vi hem t min kusse och det blir 100% VP ;)
puss och kram bloggar senaree;)

//V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0