paus !

Yah , vet inte vart jag ska börja... vill bara säga att jag ska ta en paus från allt bloggande .. för ett tag får se hur lång tid jag kmr va borta.. jag kanske inte ens kmr tillbaks får see... många har sagt att det är min grej det här med att blogga, men jag vet inte ifall jag ska tro på det riktigt. Jag hinner inte blogga varje dag ..jag har skit mycke jag måste ta tag i i mitt liv ..lite mer än att sitta och blogga ..förlåt...men ni klarar er säkert utan mina inlägg.. vissa av er bryr sig andra inte.. men det är inte det som spelar roll hos mig.. för mig är det bara att jag fått vissa njuta och gilla mina inlägg .. restan av er fuck you !
Men ville bara säga att det har varit sjukt kul att blogga & se båda bra och dåliga resultat.. det finns vissa inlägg jag aldrig kmr glöma och som betyder oerhört mycke för mig.. men tyvärr så fattar inte folk det .. de ska direkt börja hata.. aja ... jag är inte förvånad... hoppas de inläggen finns kvar senare när jag läser bloggen...
Vill bara säga att ni som läst bloggen och gillat den , vill tacka er för att ni har lagt er tid för att läsa bloggen.. hoppas ni fortsätter göra det även fast jag inte kmr blogga på ett tag.. & FÖR ER SOM INTE GILLADE DEN tack FÖR ATT NI LA NER ER "DYRBARA " TID OCH LÄSTE BLOGGEN VARJE DAG ! men sandra kmr säkert fortsätta blogga, eftersom bloggen ändå var hennes från första början.
hoppas ni fortsätter läsa bloggen för jag tror sandra skulle uppskatta det... ni får ha det så jätte bra nu alla underbara fina läsare.. vi kanske ses snart igen puss :D ! <3
innan jag lämnar mina sista spår här ville bara bjuda på en låt jag älskar..
JAG KMR SAKNA MINA BLOGG TIDER SOM FAN SKA NI VETA :*
// V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0