#Blogglista

Namn: Sandra Skoric

Ålder: 17

Längd: 156 cm

Sko-storlek: 35-36

Född: I Stockolm

Bor: Stockholm

Gör just nu: bloggar, lyssnar på musik och smsar.


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, snäll och kärleksfull

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Lågt temperament, lättirriterad, litar för lätt på människor.



Vad är du rädd för: Höjder, djur, clowner och att förlora någon nära.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är mig själv och att ingen kan ändra på det.

Det roligaste jobbet du haft/har: Bara haft ett. I apoteket.

Har du körkort och egen bil: Snart så!

När tod du ditt körkort: Den kommer jag att ta om ett år.

När grät du senast: Ojj, ingen aning..

När skrattade du senast: Idag! Skrattar hela tiden.

Vem åkte du bil med sist: Pappa eller bror minns inte.

Vem åt du mat med sist: Hela familjen för nån timma sen.

Vem sov du hos sist: Min skönaste säng<3

Vem sov hos dig sist: Emma!

Vad var du rädd för när du var liten: Djur, Clowner och höjder.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Doktor, hahaha!

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Inga! (knackar i träd 3 gånger)

Värsta smärtan du råkat ut för: Hmm, problem med ryggen.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Vänner och familj!

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: En människa jag inte ens vill nämna, och när några av mina närmsta gick bort.

Har du någonsin sportat: Friidrott och dans.

Någon du ser upp till: Min bror, mamma och pappa.

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, mobil, nycklar och penna


Har du varit utomlands någon gång: Ja, Serbien, Kroatien och Paris.

Vilken plats var finast: Haha, paris minns jag inte, men Serbien och Kroatien.

Största stad/städer du varit i: Ingen aning..


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej!!!

Rökt: Nej.

Snusat: Provat..

Druckit: Provat..

Har du piercing eller tatuering: Hål i öronen.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: hm,  Fina ögon, fint leende, charmig.

Finaste komplimang du fått: Att jag är vacker, och att jag har en fin personlighet.

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja

Har du någonsin fejkat en orgasm: Nej.

Hur många sex-partners har du haft: Inga alls.


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad

Hamburgare eller pizza: hamburgare

Kött eller fisk: Både och.

Hund eller katt: Hund!

Aftonbladet eller expressen: afronbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: Ojj, ingen aning, vin?

Charter- eller skidsemester: Charter.

Sverige eller Utlandet: Utland

Sport eller nyheter: Hmm. Nyheter.. sportnyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Det spelar ingen roll.

Sommar eller vinter: Sommar.!!!!

Vår eller höst: båda!

Flyg eller tåg: Flyg...typ..

Bil eller buss: Bil



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0