Snabbt inlägg.

Ska bara slänga in ett litet snabbt inlägg innan jag springer iväg och möter Emma!
Bjuder på en låt, som är riktigt gammal men fortfarande bra!
Ona misli da zna 
Neke stvari ko ja 
Da te spremi za grad 
Da ti utoli glad 

I kad otputujem 
Ona zna da si njen 
A ti naivan sam 
Odmah postanes plen 

I taj crveni lak 
Miris suvise jak 
Novi trag svaki dan 
Kad se vratim u stan 


Sve moje njenjo je 
Da odem vreme je 
A molices me 
Sve do kraja sveta 

Jer znam 
Kad probudis se sam 
Ti zaplakaces na 
Mojoj strani kreveta 

Ona umre ti zna 
Kad nazovem te ja 
Da zacuti na cas 
Kad mi zacuje glas 

Ona ne smeje se 
Zna sta sme, a sta ne 
Takva bila sam ja 
Takve bile su sve 

I taj crveni lak 
Miris suvise jak 
Novi trag svaki dan 
Kad se vratim u stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0