Du och Jag ♡✞

En tjej som jag har känt sedan fyran.
Vi har aldrig riktigt umgåtts, men nu slutet av grundskolan hittade vi varandra och vi är tightare än aldrig förr.
Vi har hittat till varandra, det skulle vara vi för längesen, men bättre sent än aldrig eller hur?
En tjej med samma tankar, religion och en tjej som har precis samma syn på livet som jag.
Det är det vi behöver, en person som tänker likadant, och jag har hittat min person.
Det märkte vi för någon dag sen, när jag var hos dig, och hela din familj grillade.
Jag kände mig så otroligt trygg med er, jag kände mig som en av er, jag kände mig som en i familjen.
Med dig vill jag och så kan jag dela både glädje och sorg.
Du kommer finnas där när jag berättar någonting roligt så vi skrattar tillsammans och din axel kommer jag ha när det händer någonting dåligt.
Du och jag delar på allt tillsammans, och samma sak gäller dig.
Vad som händer, vare sig det är något bra eller dåligt så finns jag och min familj för dig.
För du är en av oss, du är familj. Du är systern jag alltid velat ha som jag inte fick!
I love you Venecia Nashef min prinsessa! :D <3
Det kallar jag glädje men mest av allt.. KÄRLEK✞♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0