FML för mig och sandra på hög nivå !!!!!! :@

heeeeeeej människor !!
nu är det så att vi inte har bloggat på ett tag pågrund av personliga själ ! allt går snett inget vill funka !! som sagt kanske de är PAYBACK SOM HAR BESÖKT OSS ! men men ingen är så svag nog att sitta kvar i sitt klister vi kommer ut ur detta snart ! så bli inte besvikna att vi inte uppdaterar lika mycke som förr men det kommmer troo mig :D

idag har vi inte gjort så mycke jag hade skolavslutning ( venecia) onödigaste dagen jag börja 9.00 och sluta 9.30 helt onödigt -.- men men sen mötte jag upp min kille och vi rulla till stan o gud vet vad som hände där! sen rullade vi mot sandra vid 12 tiden och vi chilla lite sen rulla vi mot bredäng hem t sandra hon fixa några saker sen rulla vi mot skäris och chilla där ett låångt tag ! 
       
                                                           // venecia :D

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0