JUST nu insåg jag va ordet SAKNA betyder.....

Heeej ! ordet sakna är något jag använder & nästan alltid menar ! men idag fick jag en känsla av en saknad jag inte känt sen jag förlorat dig ! det är fel att neka något man egentligen känner för att de e ändå något i ditt förflutna som du minns och saknar !

alla minnen alla videosar alla bilder exakt allt fick mig att känna en saknad , den saknad jag inte känt förs nu... allt vi gjorde delade vi på alla minnen som finns kvar bland mina 100 albums, bilder vi tog hela tiden är sparade i tusen albums ! det är klart att jag saknar tiderna som vi haft ...absolut. men att gå tillbaks till något gammalt är inget man gör, "Det finns alltid en anledning till varför vindrutan är större än bakspegeln för dit du är påväg är viktigare än där du har varit "  men för det behöver man inte neka riktiga känslor , för den du va med mig är inte den du är idag med de andra ? det handlar kanske om att passa in , men kom ihåg du kan passa in exakt överallt bara du är dig själv lilla vän. hoppas verkligen du tagit tillvara på allt jag sagt och använder de på ett bra sätt för dig ! hoppas du lyckas och blir den du alltid velat vara, men kom ihåg "Kolla aldrig längre än vad du kan se"   FRÅN HELA MITT HJÄRTA ÖNSKAR JAG DIG ALL LYCKA !! :D


                                          // Venecia :D

HAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAAH ,hoppas du fattar !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0