Rumors..

keeps spreading like a epidemi.
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS!!!!!!!!!!!!!!
Haha människor är så gulliga nu för tiden. Är ni fortfarande 10 år och tror på rykten eller?
Folk har väl sagt till er att inte tro på rykten utan att gå fram och fråga personen det handlar om?
Om inte så ta åt er nu.
Jag vet inte hur gamla ni är som läser det här men om ni är 16-17 så borde ni lärt er för längesen att rykten är ren bullshit.
Om det går rykten om en person att den är sjuk, har cancer, eller kanske är gravid. Ja vad som helst. Ska ni då tro på det utan att ni har bevis?
Fråga personen, säg att du har hört från någon så kan den sätta dig på plats fint och säga nej jag är inte det, ifall den inte är det.
Men sitt inte och skapa falska rykten dom går runt och runt men aldrig kommer fram. Har ni nångång fått fram ett rykte, så det börjar snackas grovt om det?
Det tror jag inte iallafall.
Så lägg ner skit snacket och väx upp. Puss!
Försök och se ifall jag skulle ta åt mig! Jag vet vad jag är, vad jag gör, och vad jag har gjort. Varsågod och börja snacka. Jag vet sanningen bäst.

Kommentarer
Postat av: Panoo

KAAAAAAAAAAAAAAATTTT <3

2011-12-11 @ 22:07:20
URL: http://paniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0