Vad menas?

Påväg hem ser man min bror och hans kompis tömma fullt med alkohol, chips godis och annat massa skit, så man hjälptee de bära upp allt.
I den stunden tänkte man: Varför föddes jag 95?
Iallafalll, jag kommer upp och när jag kommit in i hallen säger mamma hur ska dina vänner fira nyår och jag sa att Venecia ska fira med sin familj och hon bjöd mig och jasmin, och hon sa är du säker på att hon bjöd jasmin och då sa jag ja det gjorde hon men det är ingen ide att jag frågar för jag komemr inte få av er bara för att ni ska till täby.
Så börjaar kvinnan le lite djävulskt o ba haha säg inte så ;) och sen ställer pappa sanna fråga..och så sitter de tysta?
Asså vad menas, Skulle vara sjukt kul om jag firade med tjejerna men bara om venecia skulle bli glad ifall vi kom förstås ;)
Vi skulle göra det till ett bra slut på 2011 och en jävligt grym start på 2012.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0