Nacicu pravog, il' bicu sama dajem obecanje!

Jag får rysningar när jag kollar på videon!
Låten är så otroligt fin och stämmer riktigt bra.
Varför ska du släppa tårar och sörja för en kille om han inte gör det?
Varför ska du vara med någon som gör dig olycklig och osäker.
Jag ska hitta den rätta, eller vara själv livet ut!
Jag älskar den meningen.
För vi alla kvinnor/tjejer är starka och självständiga.
Varför ska vi behöva en kille för att vara det och speciellt för att stå för vilka vi är.
Det är ju oftast så att de drar ner oss, för vi fäster oss för de och när de försvinner har du ingen kvar!
Vidi majko tu ljepotu koju si rodila, kostala me u zivotu
samo bol sam dobila
onaj ko me voli idi samo izgled nista drugo,
ali kad mi srce slomi, eto mene tugo.
Da budem pokorna ti si me ucila al' te srce culo nije.
Ja sam odlucila da nemam emocije! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0