Words..?

What are words if you really don't mean them when you say them?
Jag litade på dig.
Jag litade på vartenda ord du sa till mig, och varenda ord betydde världen för mig.
Men allt du sa var påhitt för att göra mig glad.
Du hade mig som tröst, tills du fick tillbaka henne.
Nu när du har fått henne skiter du i mig.
Vi känner knappt varandra längre.
Är du glad?
Var det det du ville?
Att göra en tjej glad med lögner för att sen kunna svika henne för någon annan.
Men vet du vad?
Jag tackar dig för det!
Så tack för att du har gjort mig starkare!
Tack för att du har bevisat att man inte kan lita på alla och att vem som helst kan såra dig.
Framför allt tack för att du lärde mig att man inte ska falla tillbaka i det förflutna.
För när du en dag kommer krypandes till mig så kommer jag inte ta tillbaka dig,
hur mycket du än tror att du har mig runt lillfingret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0