Love is a mistery

Bitches always come back when they realized you were right.
Livet är härligt just nu. Jag skiter fullständigt i allting som går mig på nerverna. Varför ska jag må dåligt när jag har de som gör mina dagar underbara?
Jag har någonting att leva för, så jag kommer antagligen ha någonting att dör för eller hur?
Lev ditt liv med ett leende på läpparna så mår både du och alla andra i din omgivning bättre.
Ifall du småtjaffsat med någon så kan man låtsas som ingenting och bara prata med personen och skratta och ha kul, då glömmer man det som hände. Livet är trots allt för kort för att man ska sitta och tänka på skitsaker, speciellt att sitta och minnas vilka som sårat dig.
Det är bara att förlåta de, för det är ingen annan än de själva som kommer straffas pågrund av det i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0