Seriöst

Folk tror att de är roliga och att de kan komma när de vill, men tyvörr ni är varken roliga eller så viktiga.
Ni kan inte bestämma vad som helst och ni kan absolut inte komma till en personen när ni inte har den andra vid er sida.
Ni får folk och må dåligt sen kommer ni och är med den, ger den hopp, och fuckar den igen.
Välj, antingen så är ni med varandra eller så lämnar ni varandra, för INGEN ska va någong reserv eller skit.
Folk har tryckt ner mig så många gånger att jag kan skriva en bok om det men jag är smartare än så och visar inte det, ibland kan det bli för mycket och jag visar....för mycket.
Att hålla allt inom sig blir som att man bär en 100 kilos tung sten på hjärtat, och att släppa ut genom att gråta eller berätta för någon, tar bort den tyngden på en och samma gång.
Människor kommer svika en person, det kommer hända alla någon gång i livet, mig har det hänt hela tiden hittills.
Det är bara att bita ihop och hålla ut den tiden det behövs, allt kommer lösa sig, och du kommer inte känna personerna hela livet, ni kommer plötsligt gå förbi varandra på stan som om ni aldrig setts för.
Vänner kommer och går. Allt kommer och går nu förtiden till och md din egna familj.
Den enda människan som kommer vara kvar där livet ut för dig är du själv med den viktigaste saken i ditt liv. Din stolthet.
Utan det kommer du ingevart. Om någon lyckas trampa ner din stolthet och sen lämna dig har du ingenting kvar. Då är det nästan omöjligt att komma upp på egna fötter igen. Så låt ingen människa på jorden kunna trampa ner på din stolthet för du ska komma upp på fötterna efter vad som än händer.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0