Lägg ner med skitsnacket..

För varken du eller någon annan får ut någonting bra av det.

Att du/ni snackar skit om folk visar bara hur omogen du är speciellt hur du inte är nöjd med ditt liv så du sitter och hittar fel och skapar någonting som inte är sant för att förstöra andras liv.
Skitsnacket eller rykterna påverkar inte någong liv speciellt ifall du tänkte på det? Men det kan få folk och ändra på hur du är som person, den som har snackat skit.
Rykten kommer och går, som sagt man ska inte tro på rykten eller hur?
Ni är fria och tro på vad ni vill för den personen det handlar om känner sig bäst och ved vad som är sant.
Och så länge den personen har stoltheten i sig och vänder andra kinden emot så visar den att de andra har fel.
Ju mer man sitter och försvarar sig och säger nej det är inte sant, desto mer tror de på det.
Skitsnacket är detsamma som ryktena, det skapas falska grejjer, men mest av allt är det någonting som en person stör sig på hos någon anna och är missnöjd med sig själv.
Skitsnack och rykten har jag själv varit med om flea gånger.
Ser det verkligen ut som att jag bryr mig?
Folk som snackat skit och skapat dessa falska rykten vet inte att jag vet vilka det var.
Men jag vet väldigt bra vilka ni är, just so you know ;)
Jag är 16 år jag föddes inte igår, du kan komma till mig och säga hej gumman hur mår du, jag saknar dig.
Haha bullshit kan jag tänka på samtidigt som jag h'lsar på dig. För jag vet väldigt bra vad du har sagt och gjort.
Men leken kallas att leka dum och ge tillbaka dubbelt.
Du/ni startade leken och nu när ni är med i leken får ni leken tåla.
Tycker bara det är synd att jag ska behöva säga: Karma's a bitch, and if karma doesn't hit you, I will.
Så är det garanterat.
Sluta tugga skit, för i slutändan är det bara du som kommer få skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0