Lycka

Jag är en person som alltid är glad för andras skull, vare sig det handlar om vänner, familj eller kärlek.
Jag kan inte se två nära vänner som bråkat, det var ju meningen att de skulle vara vänner men ödet avgör vad som är bäst för en. Det är ändå värt ett försök att få ihop vänskapen igen.
Vad gäller familjen kan jag börja gråta för andra, för familjen är den mest ärliga och den mest kärleksfulla grejen du kan ha i ditt liv. Familjen är de som sist kommer svika dig eller såra dig.
Kärlek...
Jag blir skitglad när jag ser två personer hålla varandr ai handen och pussa på varandra, jag älskaar att se lyckan mellan två personer som älskar varandra.
Men den lyckan kan bli för mycket för mig ibland, jag menar när man ser två personer som älskar varandra blir jag helt överlycklig men ändå ledsen.
Då kommer tankarna, varför vill ingen ha mig, varför vill ingen älska mig?
Kärlek mellan två blir för mycket för mig. Det är väldigt fult att säga men avundsjukan tar över, självklart vill jag ha någon vid min sida, men nej.
Antingen så har jag fallit för någon och den sårar mig, eller så utnyttjar en person mig.
Vad ska man göra? Man får väl ta den smällen som kommer.
Bara gud vet om jag kommer hitta någon, hoppas det iallafall.
Att du börjar gilla en kille så faller han för din vän, det är ändå kul att se, kanske låter sjukt men ad ska man göra? än att vara glad för hennes och hans skull.
Someday I will find a man, if god wants.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0