Tjejen av choklad, jag vill se dig

En känd serbisk artist vid namn Ana Nikolic, har hela paketet! Och då menar jag verkligen hela!
Hon är helt jävla perfekt vad gäller utseendet.
Ansikte och kropp är perfekt!
Titta själva, hennes låtar är lite skumma men dem är jävligt bra :D
Tjejen av choklad.
Översättning:
Du gillar ett sött liv, det ser man och vet
ingenting hos dig fattas, bara jag
kakao mjölk och jorrdgubbar mot slutet
jag är din lila söta munsbit
Det usprungliga landet är exotisk
och min doft gör dig vilsen, den är erotisk
du säger att du är nervös, du är på dåligt humör, och?
Jag ger dig gram efter gram
allt du behöver säga är ''am''
jag är din tjej gjord av choklad
under handen klistras jag
och i munnen smälter jag, ja det är jag.
Jag ger dig gram efter gram
för du kommer inte orka allt på en gång själv
ta det därför lungt med mig
lämna iallafall någongting kvar till imorgon.
Jag leder ett sött liv, och han leder mig
direkt i din mun, kom och ta mig
kako mjölk och jordgubbar mot slutet
jag är din lilla söta munsbit
Den andra låten heter: Nisam za triput (jag är inte till för tre gånger)
Översättning:
Jag tar bort lyckan från ditt ansikte
det är en bra början
men för längre framöver
är det slut
Du är modig, fin och svarthårig
lakan av roser
men den här rosen
gömmer sitt spår av taggar
Utan en andning förför jag dig
ikväll och jag lämnar dig
jag är inte till för tre gånger
mitt mått är två nätter
En för lågan och rädsla
den andra för respekt och för att bjuda
tredje för att förstå att jag lider efter honom
som förr
Det spelar ingen roll em som är vem
när kropparna möts
vi heter bara kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0