Truth..

is a very important thing.

Lovar du att vara ärlig?: Är alltid det.

Du heter: Sandra Skoric
Smeknamn: En massa olika.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Varför sörja? men aja.. är nog shontelle - impossible

Beroende av: Musik, kärlek.

Vad tror folk om dig?: De får väl tro vad de vill ? ;)

Stämmer det?: Stämmer precis.

Vad får du oftast komplimanger för?: Personligheten
Vad säger du för att imponera på någon?: Försöker inte imponera på någon. Den som dras till mig gör väl det.

Hur imponerar man på dig?: Var dig själv, så kanske jag gillar dig.
Brukar du skratta för dig själv?: Ja, varje dag typ

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag med gumman jag med!
Var bor du?: Bredäng

Trivs du där?: Ja

Äger du några converse: Ja, 3 par

Sprit, cider, vin eller öl: Cider.

Brukar du bli för full: Nej, aldrig blivit full.
Vad har du för mobil operatör: Comviq

Är du allergisk mot något: Jordnötter

Har du haft sex idag: Nej.

Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Vem ringde du senast?: Venecia bebis

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vart är du? Kommer du hem snart?
Antal timmar sömn inatt: 8.

Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Ja ;)

När mår du bra: Jag mår alltid bra ;)

När blev du fotad senast: igår

Hur känner du dig nu: Trött, glad och kärleksfull, är nästan alltid sån.

Vanligaste färg på dina kläder: Olika, meeeest vanliga är svart tror jag.
Vad tycker du om fötter: Vad ska man tycka?
Vad saknar du: Saknar sommaren.

Hade du en bra kväll igår: Minns inte men hade jag säkert :)

Favorit dryck på morgonen: Vatten

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: 11-12

Är du blyg?: Oh yeah, men inte lika.

Sysslar du med någon idrott: Nej.

Vill du hellre ha mail än brev: Mail.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, inte längre.

Har du spytt offentligt: Nej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Allt som finns att göra

Är du nöjd med ditt liv: Ja, finns inget dåligt.
Är du bortskämd: Nej.

Vad gör du i morgon: Skola och sen gymma

Vad är det värsta du vet?: Falska vänner och bullshit. Men att leka är alltid kul i slutändan är det den andra som får skiten.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Olika

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Finns ingen äkta, men Angelina Jolie

Vad längtar du till? Sommar 2012

Har du bra vänner och äkta vänskap?: De bästa..Nicki och Venecia mina prinsessor <3

Vad använder du för shampoo?: Gliss, och baby schampo

Vad är det finaste du fått?: Det finaste jag fått är mina äkta vänner och min familj

En speciell dag du minns: Alla dagar är speciella på sitt sätt ;)

Tycker du om någon just nu: Nej

Du samlar på: Ingenting

Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Vanligtvis ingen för jag tar ut ilskan på den personen men Nicki eler Venecia

Gillar du golf: Nej.

Vilken tid gick du upp idag: 08.45

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.

Har du strumpor på dig nu: Ja.

Är det okej att gråta: Ja.

När grät du senast: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Mycket

Bär du glasögon eller linser: Glasögon.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, ha det du tycker är bekvämt.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika, hittills har det vart vid 8

Har du piercing: Nej.

Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja, 3-4
Solar du ofta: Inte nu när solen inte är här men annars ja.
Är du bra på att laga mat: Sådär, går att äta!

Är du flygrädd: Inte längre

Hur vig är du: Inte alls.

Är du musikalisk?: Inte direkt.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Bara det är choklad.

Tror du på ett liv efter döden: Nej..

Tycker du om sushi: Aldrig ätit
Vad äter du helst när du ser på film: Olika

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Ja

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Bruna ögon som skiftar.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Inte längre

Röker du: Nej.

Hur ofta tränar/motionerar du: Börjat gymma, några gånger i veckan

Senaste låt du hörde: J boog - Lets do it again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0