When you feel like hope is gone,

Look inside you and be strong

Tror ni att jag är dum?
Tror ni att jag verkligen tror på det ni säger?
Vissa vet inte vad jag har gått igenom, det är ingenting om man jämför med vad andra har gått igenom.
Men för en känslig person som jag är, så kan det bli mycket.
Folk har snackat om mig, och inte bra saker direkt.
Men jag skiter i för så länge du inte kan stå för vad du säger och säga det framför mig så visar det bara att du är feg.
Vissa behandlar mig som om jag vore ett litet barn, säger saker för att göra mig glad.
Men när jag vet att det är lögner så mår man inte direkt bättre utav det eller hur?
Eller jo jag gör ju det, eftersom det är så kul att se folk försöka få en och tro på det de säger när man innerst inne själv vet att det är en lögn.
Säg inte ett skit till mig för att göra mig glad, det behövs inte. jag kan göra mig själv glad för den delen.
Om du gillar en person och säger att den andra är finare har du själv rent ut sagt till den andra personen jag ljög.
Man tycker inte att en annan är finare, än den man gillar.
Så fuck that, det där är för mig bara bullshit.
Om man tänker efter, så är jag ju van vid bullshit med tanke på hur mycket skit som tuggats runt i andras munnar.
Det finns folk som använder skitsnack som tuggummi.
De har inget annat bättre för sig än att snacka skit om andra för att själva må bra.
I slutändan är ju den personen som snackat skit som offras, för när någon får reda på att du snackat skit om den sitter du och försvarar dig som en åsna. Ja men skyll dig själv nu, du valde ju att snacka skit om henne/honom.
Ta smällen!
Så sluta snacka skit ifall ni ska sitta och försvara er själva och hitta på usla ursäkter.
Så varsågoda och börja snacka skit om ni nu mår bättre av det?
Bring it on and see if I fucking care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0