Glad Påsk !

idag hände inte så mycke vakna runt 12:30 satt lite smsa och sedan kom min farmor farfar och pappa från kyrkan hem till min faster.. vi satt där ett tag sen gick vi upp fixa oss och drog mot min andra faster.
vi väntade på att alla skulle fixa sig sen drog vi till resturangen det var faktiskt gott.. sen kom vi hem och eftersom det är påsk ( för svenskarna )
iallefall nu sitter vi här chillar hela bunten 6 pers i varje rum ....:D kusinerna e ute o festar ;)
jag sitter på skype som vanligt bjuder på några bilder från idag :)
// V

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej heter kenza och älskar er blogg men vems ör det känns som drt är vinecias lägg ut mer sexiga bilder

2012-04-21 @ 11:12:53
URL: http:// kenzas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0