Min kille & min andra halva !

Det finns så mycke jag kan berätta om dig men inlägget skulle bli så långt den kanske till och med inte hade tagit slut.
Vill bara säga att du är världens bästaoch dyrbaraste gåva.. Du är han som jag känner mig mest trygg med , det är dig jag behöver mest.. utan dig finns det inget mig ! Du är mer än underbar min fina älskling. Du är guldvärd du är till och med världens bästa människa. Det finns många där ute som stör sig hatar och massa annat skit .. men så länge vi är tillsammans kan ingens åsikt förstöra något vi byggt ... Du gör mig lycklig du lyser upp mitt liv och du sprider kärlek.
Du är han jag är mig själv med & du känner mig in o ut samma gäller mig... våra minnen e så obeskrivliga och när vi är tillsammans världen går under... vi är dumma vi är galna , när vi snackar det tar aldrig slut.. långa nätter och vi snackar om exakt allt.. vi gör så mycke roligt och vi skrattar hela tiden... alla skype dagar varje dag HAHAHAH asso döör hur vi kan hålla påi timmar utan att tröttna ! när vi ska logga ut det tar aldrig slut vi fortsätter skriva hahah. Du ger mig hopp och du gör dagarna värda att leva min ängel. Ett liv utan dig och ditt leende är som att vara levande död. Vill bara att du ska veta att JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN ALLT ANNAT PÅ JORDEN !


Du är det finaste jag har !
// V

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörrni tjejer ni verkar få mycket hat på den här bloggen, är det för att ni är dumma i huvudet eller?



ps. din pojkvän är gay

2012-04-06 @ 22:18:02
Postat av: venecia

lyssna din HORA ja skiter i vem fuck du är din kuksugare ... du är säkert en av horungarna som lägger en hat kommentar det är bara du och några till du är säkert samma person ! men 1. börja med att skriva ditt nman din fitta annas va snäll och kasta din åsikt !!! två din pappa är gay och din mamma ör en hora !! ja börjar störa mig så fint på er horungar skriv era nman istället kuksugare hela bunten !!!!!!

2012-04-06 @ 23:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0