Att kalla en annan människa ful, gör inte dig finare

FUCK YOU !
Ni snackar om varandra men ni är samma SKIT hela buntten ! seriöst nu , jag har känt er i 6 månader och det räcker ganska mycke för att kuna veta vart man har er . under skon ! smuts hela buntten !
Ni sitter och snackar om att folk är snåla med cigg , ååh ni är inte bättre , tvärtom värre !!!
NI SNÅLAR PÅ SVAR TILL EN UPPGIFT ??!!!! HUR SNÅL FÅR MAN VAAAAAAAA ???:@
Jag blir så fucking irriterad på människor som ständigt vill ha något från dig SLICKAR DIN RÖÖÖV !!
men sen när du behöver något så plötsligt använder ingen FB eller MOBILEN. Snåla & lögnare hur lyckas man !!
seriöst ni äcklar mig och ja skäms att ja går i samma klass som er ja skäms !! ni är skam ni är ett problem till och med ett MISSTAG !!
FRÅN & MED NU , KAN NI SLUTA JAGA MIG OCH SLICKA MIN GÖTT , NI KMR INTE KMA LÅNGT AV DE ;)
// V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0