Bildbomb 2011 + 2012

image description
Stämmer ganska bra in på mig och Venecia iallfall.
Älsklingen somnade när vi skypade..<3
Sommar 2011
- Banja Luka, Aquana
Galen dag med venecia
Det finaste Gud givit mig + min bror<3
Bröllop, 24 juni tror jag?
Skärholmens dag, med de finaste..Augusti någonstans
2011.
2012




Jasmin och jag, älskar den av någon konstig anledning? :)

Kommer fler bilder en anna dag, nu kan ni få lite ögongodis :D



Mmmmm :D

En för tjejerna..

Och en för killarna..

Färgeeeeeeeen



Jag älskar din min finaste!<3 (Venecia Nashef) :)

Ringarnaaa :D


Så sexig tattoo!

Gaaaaaaaaah! Jag vill ha de!


sexigt!

Måste bara tillägga att jag är galen i eyeliner! :D

Det var allt för mig, just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0