Black and White

Shoosan balosaaan !
hitta ingen bättre hälsning .. ( blää) idag har jag varit i skolan seriöst sämsta dagen någonsin...
Jag fick inte ens gå in på min lektion, men men han va fittig idag min tobbe ! :P
sen hade jag speciall matte men en sjukt grym lärare! men fick sitta och vänta från 12:30 till 15:00
så ja klaga har bytt tid ska ha från 14:00-15:00
bättre än 15:00 iallefall !!!!!! såå jag har inte skrattat så djupt som idag , vrf hur anledning är topp secret sorry ! :D

Imon händer inte mycke ska chilla faktiskt den här helgen, nästa helg blir det fest ..sen blir de motala :D :/ både bra och dåligt ! ska bli kul att komma bort från storstaden och va i en mycke mindre stad ! sen kommer de bli mycke mycke shoppa shoppa däär :D
men har inte så mycke att säga förutom att SANDRA SKORIC ska fåå stryck när ja ser henne !!! för hon la ut en bild där ja sov på skype -.- sandra fyy skämms !!! du kan inte bara ta smyg bilder och lägga ut de vart som helst unga dam !! hare bra alla fina där ute .. fortsätt ha en trevlig lördag ! :D pösss på röömpan ! 
/ V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0