HAHAHAH töntar existerar tydligen över allt ! :D

Den här veckan har inte varit min bästa vecka.. bara tjaffs och dåligt dåligt.
Först så får man en äcklig känsla , sen går skolan åt helvete, sen hamnar man i bråk med folk man knappt känner. Efter de hamnar man i bråk igen i skolan med nån åsna som är 20 bast men leker mangas !!! seriöst ibland undrar ja vad människor lever för?! de har inget att göra de startar bråk och får problem.. för mig de spelar ingen roll antingen blir ja misshandlad eller så misshandlar jag ! enkelt! men att bette sig som en snorunge och sen påstå att man är 20 är nog lite skämmigt! för i slutendaan har du passerat min ålder för 4 år sen gumman lilla... dessutom har du en jävligt äcklig attityd !!! men men smuts finns tydligen över allt !! har inget bättre att skriva om , från och med nästa vecka ska ja inte bråka med någon " hoppas" vi iallefall. jag hataar att bråka/ tjaffsa men om man vill så finns jag och ställer upp gärna ! hare bra mina smååå sötisar ! :D
/ V

 snygging ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0