Jag har lärt mig att människor kommer att glömma det du sa, folk kommer att glömma vad du gjorde, men folk kommer aldrig att glömma hur du fick dem att känna.

HAHAHAHHAAHH:AAAAAA !!!
ja sitter hääär och döööör av garv åt vissa människor !
till er som tänker såhär !
killar killar killar !! ibland tröttnar man på ert bettende !
Ni får fetsa, dricka, haffa, bazz , hinka er så ni blir fulla !
ni får ha 3 tjejer samtidigt , ni får vara ute sent cluba ha så kul.. ni får göra exakt vad ni vill och sen får man höra en onödig kommentar som skapar TYSTNAD I HELA SVERIGE !
" om jag ska gifta mig ska min fru / tjej vara oskuld annas vill ja inte ha henne "
AHHAAHHAHA !
vad får er att tro att ni får göra vad ni vill hur ni vil och med vem ni vill ! över allt detta ska ni ha en oskuld tjej som fru , vad får er att tänka att ni ska få en orördtjej ??!!!
VÄx upp och börja tänk logiskt !
/ V

Kommentarer
Postat av: husse

Har du kille? isf vad heter han?

2012-02-18 @ 18:25:01
Postat av: venecia

aaa ja har :D

2012-02-18 @ 23:08:24
Postat av: `husse

Vad heter han då? och vart är han ifrån?

2012-02-20 @ 19:58:19
Postat av: venecia

vad han heter behöver du inte veta , men han e syrian ! vrf undrar du ? :)

2012-02-20 @ 20:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0