Mamma du är MIN drottning.

Hej på er allihop !
idag den 25-02-2012 hände något ja aldrig hade tänkt mig skulle hända.
Jag har alltid tänkt på att jag aldrig skulle kunna säga en sak till min mamma.
men det jag hade svårt för & säga sa jag idag ! eter 5 år hade jag modet att berätta för henne att ja röker.
jag känner mig verkligen inte solt eller något !
men det ärnågot jag aldrig hade tänkt mig och säga till henne.
jag hade tänkt eller förväntat mig att hon skulle reagera på ett mycke mycke värre sätt .
hon var ganska lugn och vanlig , hon försökte hjälpa mig på alla sätt .
Idag uppskattar jag allt du gjort för mig allt ja tog förgivet allt ja sagt om att du bara vill förstöra ! SKÄMS på att ja ens kunde tänka sådär omen så underbar människa . Mamma du är verkligen personen som aldrig sviker vad än som händer & hur långt bort jag är så vet ja att du är ett steg bakom mig . älskar dig så jävla mycke min drottning!
Mamma min skönhet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0