Människor är guds sämsta skapelse !

Seriöst människor/folk ?!
ja stör mig så mycke på folk nuförtiden ... det finns säkert folk där ute som stör sig på mig !
ja säger inte emot er ! ni får hata på mig hur mycke ni vill inga problemos.. men sitt och vänta tills ja bryr mig ...

Jag tycker de böörjar bli föör roligt ibland , förr kunde jag sitta och gråta och bli sur över när folk , sviker hugger än i ryggen är otrogna och massa saker.. men nuu idag , bryr jag mig inte om ja ska vara ärlig ja är vann vid att få tbx så mycke negativt, fastän ja vet att ja brukar sprida postivt.. men livet är orättvist, har ja lärt mig.
jag ORKAR seriöst inte med de här längre .. man ger så mycke respekt till folk men trots det så får man en fet diss i ansiktet!! '
jag har ingen kraft att sitta och hjälpa folk att synas som bäst i mina ögon, när de själva inte gör något åt saken, ja säger absolut INTE att ja e perfekt men ja uppskattar åtminstonde respkten vissa ger mig..

Man tröttnar till slut att alltid hjälpa folk ur sina prolem, att låtsas som om en person man älskar från hela sitt hjärta ska va den bästa i ens ögon. känslan av att kämpa och göra ALLT , men inte kma nånstans utan stå på samma plats exakt där man börja. man ser inga framsteg , utan bara samma resultat ! jag kmr finnas där för både folk som hugger sviker .. kmr inte sluta gilla folks fel.. men snälla försök åtminstonde att lära er själva av de fel ni gör dagligen mot någon´som älskar er eller kämpar för att ni ska synas som bäst hela tiden .

För ja ORKAR inte mer ! ja hat get upp hoppet för något som kallas " Ni kan , Ni behöver bara vissa de , ni är bättre än så, kom igen kämpa"

Inget är OMÖJLIGT , men just nu känner ja att hoppet , styrkan och förväntningarna har tagit slut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0