Saaaaaaaaaknad!

Jag har saknat bloggeeeeen! Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen från min sida.
Hmm vad har jag gjort de senaste dagarna?
Varit med venecia pluggat gått till skolan, smsat med en underbaaaaar människa!<3
Idag har man bara varit i skolan så vid sju rulade jag til Huddinge med min bror där vi gymmade lite till 8 och sen gick vi på bodypumup! Inte lätt..
Under helgen ska KANSKE jag och venecia på fotografering och på söndag ska jag se om jag drar till kyrkan med finaste Katarina<3
Efter kyrkan ska jag och sewit dra till lilje och träffa två fina personer <3<3
Ha de braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jag skriver imorgon, I promise!
Här kommer en liten bildbomd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0