Varje saga har sitt slut..

Därför finns det alltid nya..

Jag tycker det är otroligt hur man kan vara tillsammans med någon efter flera år, och då menar jag inte två, tre utan vi kan ta mina föräldrar som exempel.
Den 25 oktober 2012 är deras bröllopsdag och då har de varit gifta i 25 år.
De har tillbringat mer än halva deras liv med varandra, De har fått två barn. En son som fyller 24 i maj och en dotter som fyller 17 nu i februari.
Flera gånger har jag sagt till de att jag tycker det är grymt hur de är med varandra efter så lång tid. Att den glöden inte slocknar, det var inte det ända jag sa.
Jag sa även att det int går att hitta nu förtiden för dagens ungdomar tänker helt jävla annorlunda.
Det enda svaret jag fick av min pappa var att jag hade fel, jag hade delvis rätt men jag hade fel.
Han sa en mening som öppnade upp mina ögon, han sa: Sandra nånstans där ute finns det en kille som tänker precis som du gör nu, han undrar om han kommer kunna hitta den äkta kärleken som precis du undrar över just nu.
Och det är sant, för jag tror på att det finns en där ute för alla, och en dag kommer jag hitta min person.
Min kärlek, min andra halva som jag komemr dela resten av mitt liv med. En man som jag komemr få barn med och leva ett lyckligt liv med, precis som i mina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0