2012!

Fick ett grymt slut på 2011 och en jääävligt bra start på 2012!
Hade det skit kul med alla snygga guldvärda människor igår! Varenda en av de! ;)
Gott nytt år allihoppa hoppas ni får ett jävligt bra år, bättre än 2011!
Jag personligen vill tacka ALLA människor där ute som ffunnits där för mig!
Till och med de som låtsas vara mina vänner men egentligen högg en i ryggen så vill jagtacka er för att det finns såna människor som er, som bevisar att det finns människor som har ett hjärta och jag vill tacka er för att ni funnits där för att stoppa kniven i min rygg för ni har gjort mig tillen bättre person och nu vet jag vilka man ska va med och inte vara med!!!!
PUUUUSSSSSSSSSSSS ÄLSKLIIIIIINGAR! Ni vet vem ni är!
MEN ETT GROVT STORT TACK FÖR ALLA SOM GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA!:*
Dagens låt som man fuckar ur till :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0