AHAHAHHAHA !!!! -.-

HAHAHAHAHA är dagens rubrik anledningar är att jag är såå HYPE:AD IDAG . !!! trevligt att det finns personer som visar sig själva vara INGET . det är så kul att se folk kommentera på bloggen och sen få argument men inte vågar svara !!! snälla din barnrumpa till nästa gång kommentera inte för när du inte svara på argumenten du får, skämmer du bara ut dig lilla vän !!!! hur gamal va du 3 ,4 eller låt mig va snäll kanske 5 år ???!!!! SERIÖST skaffa dig ett nytt liv ditt MISSLYCKADE ABORT ! be din mamma stoppa in dig tbx i hennes fitta och sen skapa dig ett nytt fint frächt liv snorunge !!!! DET ÄR SÅ FUCKING kul att få se dig här i bloggen för du göra mina dagar TACK bitch !!!

// venecia :D

 P:S jag vågar åtminstonde skriva det jag TYCKER & med NAMN :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0