Förlåt!

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för den skitiga uppdateringen men den ska bli bättre det lovar jag ;)
Äntligen har jag iallafall hittat lite tid till att blogga, blev äntligen klar med mitt rum som skulle möbleras om och allting. Vi började med det 21 och blev klara för 15 min sen. Helt trött måste jag säga. Imorn ska jag med mamma till Fruängen och jag ska kolla lite fler mysga grejjer till rummet :D
En vanlig skolvecka som har bestått av redovisningar, prov och läxor. Venecia och Jasmin kom till min skola idag (kärrtorp) och väntade på att jag gjorde klart mitt prov och sedan åkte vi till skärholmen och chillade där ett tag :)
Aaaaaaah vad sexig bil! <3
Kisseeeeessssss Sandraaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0