If you can't love me now..

Don't love me later, when my later is much greater.

Jag har märkt att det finns människor som är sjukt fula mot vissa. Både tjejer och killar.
Det jag stör mig mest på det är hur nästan alla tjejer säger att alla killar är samma skit.
Tjejer snälla lägg ner skitsnacket och gör er själva en tjänst. Säg inte att alla killar är samma skit när jag t.ex känner många killar som har hjärta av guld och gör allt för sina tjejer.
Och samma sak gäller killarna, sitt inte och säg att en tjej är hora när det visar sig att den''horan'' betydde mycket för dig en gång.
Det är bara för lågt för alla. För vem som helst.
Tjejer och killar tänk på att det var en kille/man som gjorde er och att en tjej/kvinna bar er i fucking nio månader och ni respekterar inte varandra?
asså herregud säger jag bara.
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0