In my head..

I see us together.

Kort skoldag halv två var man hemma och började med att plugga direkt till juridik provet, skrev även klart mina nyhetsredovisningar i samhälle som jag också har tills på fredag och så pluggade man lite matte :)
Duschat, ätit, kolalt serie, kollat runt på instagram haha!
Vill bara att klockan blir 21.00 så hoppar jag i säng och bara myser där tills jag somnar;)
En blogg jag brukar klicka in på varjedag är en blogg som tre vackra tjejer som jag känner skriver.
Deras blogg handlar om allt mellan himmel och jord och är grym!
Så en länkning ska de få ;)
http://eatshitt.blogg.se/
Bloggen drivs av tre tjejer som heter Roxana, Pamela och Nadja!
Kika in där ni kommer inte ångra er :*
Puss på er fina!
Följ mig på instagram förresten, ni kan hitta mig under namnet Sandraskoric !
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och bara vila, puss på römpaaaaan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0