Inget att göra ..... Venecia :D

1. fullständiga namn ? Venecia Nashef
2. ålder ? 16 år
3. födelsedag ? 1995-07-09
4. har du någon kille / tjej ? JAPP :D
5. är du oskuld ? yesbox
6. vill du ha tillbaka ditt ex ? absolut inte ...
7. hur många har du varit kär i ? 2 st
8. hur många förhållanden har du haft ? 3 st
9. gillar du någon just nu ? absolut  min kille :D
10. vilket datum från 2011 kmr du alltid att minnas ? 9/11-11 <3
11. favorit fotbollslag? BARCA såklart
12. har du bråkat med en bästavän ? aa ,synd va !!
13.skulle du kunna lämna dina föräldrar för den du älskar ? aa, om jag vet att jag ska fortsätta med personen livet ut ...
14. skulle du kunna dö för en person ? Nej, jag skulle leva med personen ...
15. din dröm är ? gifta mig med den jag älskar mest
16. gillar du nr 9 på din kontaktlista ? NEJ
17. när vill du gifta dig? 20 - 24
18. hur många barn vill du ha ? 2
19. har du en speciell grimas ? AA , men deär bara en person som fattar -..-
20. spottar du ofta ? NEJ , bara när ja röker
21. har du sportat ? japp:)
22. vad har du gått på för sport ? hmm , basket, handboll,fotboll, gym :/
23. största misstaget ? att lära känna vissa människor !!
24. bråkar du ofta ? aa , för ja är lätt irriterad .
25.är du lätt sårad ? AA
26.hur ofta gråter du ? njaa , när ja känner att de behövs .
27. vad är dina favoriter? PARFYM & SKOR !
28. vad spenderar du mest tid med ? min MOBIL ...
29. har du syskon ? japp , 2
30. bråkar ni ofta ? ABSOLUT, vi bara bråkar
31. vad gillar du att göra ? umgås med de jag älskar
32. vad kan du inte leva utan ? de jag älskar & min mobil ...
33. vilka personer ogillar du i ditt liv ? många
34. har du hamnat i bråk med någon , slagits? yess
35.vem är din favorit hemma ? PAPPA <3
36. brukar du dricka ,hinka ? jaa bästa som finns
37.vad ska du göra när du fyller 18 ? SKAFFA KÖRKORT !!!! :D
38. om du fick ändra på något, vad skulle de va ? jag skulle stoppa all krig i världen !
39. om du fick ta tillbaks något, vad ? barndomen .
40.vem messar du mest med ? min kille och sandra
41. vrf bloggar du ? för ja gillar de ...
42.vad får dig må bra ? att se min kille le
43.vad saknar du mest ? att vara liten
44. vad längtar du till mest just nu ? KÖRKORTET SOM FAAN
45. vad skulle du kriga för ? FRED & KÄRLEK
46.hade du tackat ja till en resa med dendu älskar ? ABSOLUT :D
47. vem skulle du vilja döda ? ingen, målet är basserad på fred ...
48.favorit mat ? GOO MAMMA ;)
49. vad är din nollpunkt ? jag är kittlig
50. en hemlighet om dig ? jag har många ^^, om ja säger är det ingen hemlighet längre ;)
51. vad är det absolut du hatar ? LÖGNARE
52. finns det något du vill ändra på i livet ? aa, folk som är otrogna
53. finns det någon du ser upp till ? aa jesus
54. mål för framgång? vara ärig och trogen resten av livet .
55. vad satsar du på i livet ? att lyckas
56. hur ofta är du lycklig,glad ? aa,alltid
57.vad får dig att älska en person ? det beror på ifall personen går att älskas först ;)
58. skulle du kunna ge vad som helst till någon som behöver dig ? AA, om ja hade tillgång till att ge det personen behöver ...
59. finns du alltid för folk som behöver dig? NJA , bara de stunder jag kan!
60. finns det något som du hatar hos personer ? att de ljuger och är otrogna
61. bästa personr du träffat? mina föräldrar
62. finns det något du skulle vilja uppleva en gång till ? aa, att va kär
63. vem vill du aldrig förlora ? de jag älskar mest
64. nämn 3 saker folk gillar hos dig ? min personlighet, min ärlighet och mina ögon
65. dina bästa vänner ? Sandra, Jasmin och ANOO
66. hur många har du förlorat i livet ? många
67. favoritlåtar ? TURKISKA , SYRIANSKA
68. vilket var din bästa resa? grekland och syrien
69. något du SKA göra i framtiden ? resa jorden runt med den jag älskar
70. vad skulle du gjort om någon sa att den skulle ta sitt liv för dig ? jag skulle inte uppskatta det ,för det är en feghet att ta något så dyrbart för någon....
71.favorit djur ? HATAR djur
72. vad får dig le ? att se andra må bäst
73. har du något speciellt du gillar i dig själv ? aa,min personlighet
74. finns det någon du skulle vilja fortsätta ditt liv med ? just nu , yes
75. vad är den finate present du fått ? LADY MILLION PARFYM
76. är det något som stör dig exktra mycke ? aa när mamma tjatar
77. hur ofta går du på bio ? nästan aldrig
78. vad är din favorit film ? colombiana
79. gillar du att bada? aa men bara utomlands
80. har du haft någotdjur ? aa fåglar , och mina syskon
81. vad är absolut förbjudet engligt dig ? jag har gränser , men det är inget förbjudet !
82. vilket omåde känner du dig hemma i ? röda linjen
83. vaad imponerar dig ? personer med en fin insida ( med tanken på att de inte existerar så ofta nu förtiden )
84. vad föredrar du mest ? ååh .. att alltid vara lycklig
85. vad föredrar du vinter /sommar ? SOMMAR
86. något som får dig hata en person ? NÄR DEN LJUGER :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0