lallar inlägg... / Jasmin

JASMIN HÄR :)

Sitter med sandra och snackar om smink hehe.., vi haypar sommaren asså omg lägntar det kommer bli bästa sommarn :) 
Idag har vi varit i sant sandra skulle köpa en tröja sen fanns den ine kvar så vi tagga och käka ist hehehe sandra köper en glass sen jag kommer med fetaste menyn :) Aja sen gick jag och köpte finaste percingen :D Skit nöjd med den, den satt skit fint oxå.

Så nu sitter vi här och sandra sminkar sig typ och snackar om hennes nya smink sak typ..., och jag vill färga håret nuuuuu aja har inget att skriva om så tänker sriva allt som kommer in i min hjärna...,

Vi lyssnar på Rihanna - Cheers !! love den sången asså den gör miig glad
Emmm vad mer....., inget ajde bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0