..

Jag vet inte hur mycket mer jag kan ta.
Allt som har hänt i veckan har varit skit, sen finns det underbara vänner som har funnits vid min sida, som fått mig att inte tänka på sakerna under iallfall en stund.
Människor som har fått mig att må dåligt, människor jag bryr om som säger saker. En människa som aldrig i sitt liv sätt mig säger äckliga saker.
Det känns som om jag kommer bryta ihop när som helst, jag har hållt in för mycket nu.
Allt jag behöver juste nu är någon som lyssnar och som finns där nu när jag behöver den som mest.
Du och jag pratade varje kväll och jag mådde bra av det, det kändes som om jag hade dig där hela tiden och nu?
Nu har allt bara fösvunnit, jag vet inte ens varför?
 
Jag orkar inte mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0