Känslan av att en person är någon helt annan än vad man trodde.

Niko nije savrsen.
Nemam najlepse telo, nisam najlepsa, nemam najvece srce, nisam svetica, ali zato nisam ni igracka.
Jel ste nekada doziveli onaj osecaj kad je neko skroz obrnuto nego sto si sam mislio?
Ja jesam, i ne jednom vec nekoliko puta.
Boli me sto moram reci da sam ja pobedila sto sam videla tu stranu od tebe a ti si izgubio nesto dobro. Ne kazem da sam najbolje, ali probaj naci srpkinju 17 godina da ne ide na zurke svaki boziji vikend, sto ne radi gluposti nego sto voli da bude sa familjom i sa kolegicama. Sto voli da sprema i da pravi rucak. Nije tesko naci, ali nije ni lako.
Cekam dan kada cu upoznati decka sto je zreo. Sto bas to i trazi. Onom kome ce biti drago sto sam ta sto jesam i sto respektuje mene i moje odluke u zivotu. Jedan dan ces bas ti traziti ovakvu. Trazices curu koja se nije dala svakome lako, trazicem jednu sto je samo tvoja. I zato sam ja stroga prema sebi. Ima nekoliko razloga sto sebe ne dajem ljudima. To je meni najvaznije u zivotu. Ne samo zato sto neko moze iskoristavati ili sto ce me povrediti, kad bude bio sa mnom samo zato i onda me ostaljva. Najveci razlog je, kad se ja budem udavala i imala tu belu haljinu na sebe, sto simbolizuje da je neko cist. I taj covek sto stoji ispred mene sto za bilo koji sekund postaje moj muz. S kim cu deliti ostatak svog zivota, s kim cu imati decu, moja buducnost. Taj covek, moj muz ce da ima nesto sto niko drugi na ovome svetu nikad nije imao niti ce imati.
Da bih danasnji muskarci tako razmisljali, da oni mogu imati nesto sto niko nece imati, bilo bi sve dobro.
Da bih ti tako razmisljao ne big se ovako ponasao, i imao bih respekta prema meni i drugima. Ne bih iskoristavao i igrao se sa curama kao da su igracke.
Zapamti jednu recenicu: Budite taj tip muskarca koji zelite da vara cerka ima jednog dana.
Ne verujem da hoces da se jedan decko zeza tako sa tvojom buducom cerkom?

Ovaj osmeh se na pojavljuje stalno. Trebas ga zasluziti.. bio si blizu ali neko ce biti blize.
Svaka od nas je vlasnik srca svoga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0