Att förlåta betyder inte att du är svag,du visar att du är mogen nog att välja bort ditt ego & använder din mognad !

heej jag ber så mycket om ursäkt för den DÅLIGA uppdateringen på sista tiden !
jag har påriktigt inte haft tid att blogga har haft så mycke skit och problem den här veckan att jag själv inte orkat !
va till och med nära på att välja bort de jag älskar för problemen i min omgivning !
idag va jag inte i skolan för att jag mådde skit kunde inte gå dit och träffa männiksor !
har varit hemma och ute ett tag ! jag hoppas på att jag ska förbättra både mig och bloggen och framför allt skolan , för just nu så går det skit dåligt för mig !!
har ett prov imorgon men har påriktigt ingen kraft att plugga hittar knappt pappret , nu har det gått föööör låångt !!
måste börja ta tag i skolan och släppa lite onödigt skit som jag väljer framför andra viktiga saker!!
ber om ursäkt ännu en gång.. !
jag har varit skit otrevlig mot folk som älskar mig , jag lovar ni tror jag gör så med flit men tro mig det är inte lätt att ha så mycke i huvet och fortfarande kunna tänka som vanligt , och för er som jag lovat att träffa men inte kunnat ber om ursäkt men jag har inte haft tid jag lovar ! kom direkt från motala trodde jag skulle bli välkommnad med kärlek och lycka .. men nejnej direktbajs i ansiktet kniven i ryggen 3 gånger bråk 3 dagar i rad med folk som egentligen inte ens förtjänar min energi !! jag ber om ursäkt för alla som har sett mig i mina dåliga stunder men jag har inte velat va som jag varit .. men jag har humör svengningar och jag kan vända från ett smile till ett ansikte som inte är så trevligt !! förlåt ännu en gång !! hoppas ni inte tagit åt er för allt jag gjort & sagt för jag menar det inte !!
// V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0